4 Aralık 2009 Cuma

PREKAZI'NİN GOLÜ VE KUZENİMİN YARILAN KAFASI

Frikik gollerini izliyordum internette karşıma bir anda Prekazi'nin Monaco'ya attığı gol çıktı. Bu golle ilgili ilginç bir anım var o yüzden koymak istedim. 11 yaşındaydım. Hiç unutmam o gün ağır hastaydım, gözümü açacak halim yoktu, yüksek ateşle yatıyordum. Köln'de yaşayan benden 1 yaş büyük hasta Beşiktaşlı kuzenim maça gidecekti, günler öncesinden hazırlık yapıyordu. Maçın ertesi günü kafası sargılı bir şekilde telefonda golü ve yaşadıklarını anlatmıştı bana. Gol sevinci sırasında düşmüş ve kafasını yere vurmuştu. Hemen hastaneye kaldırmışlar. Kafasına 5 dikiş atılmış. O haliyle bile dalga geçmişti kendisiyle, "Kafayı öyle bir vurdum ki, golü hatırlayabilmeme şaşıyorum valla!" demişti. Yeniden geçmiş olsun Hakan!

7 yorum:

Pamukk dedi ki...

benimde anım var, tabiki tvden izlerken kardeşim koltuktan zıplayıp kafasını televizyona geçirmişti

FIRAT dedi ki...

Doğum tarihi 1975-1980 arası olan çok çocuk o golle Galatasaraylı oldu eminim...Bileklere inmiş tozluklar,enseden uzamış saçlar,şortun dışına taşmış forma ile her daim efsaneydı unutulmaz 8 numara...Çocukluğu Prekazi,gençliği Hagi ile geçmiş biri olarak kendimi şanslı sayıyorum bu dünyada.

Flying Dutchman dedi ki...

orda cüneyt gelip hakeme ne diyor....olmaz mı diyor all right mı diyor :))

ben çıkaramadım

PENNEARABIATA dedi ki...

all right diyor galiba, ama öncesinde ne diyor acaba o önemli?

müşkülpesent dedi ki...

tanju da indirilmese karşı karşıya gidiyordu

müşkülpesent dedi ki...

spikerin : itiraza gerek yok tanju, lafından sonra ben de itiraza gerek yok tanju demiştim hiç unutamadığım bir an olarak kaldı bir de hakkınız sizin hakkınız lafı kazındı beynime

Unknown dedi ki...

İlker Yasin'in Fenerbahçe'li olmasından dolayı pek inanamıyorum gole sevindiğine :) İştahım kaçıyor ama gol güzel be :D