19 Mart 2010 Cuma

SUNDERLANDLİ FUTBOLCULAR HANGİ OYUNUN TUTKUNU?

Sunderlandli futbolcular antrenmanların ardından her gün Call of Duty oynuyor. Bunu açıklayan takımın golcüsü Darren Bent. Hatta Bent diğer takımlardaki futbolcuların da bu oyunun tutkunu olduğunu ve her takımın irili ufaklı kendi ekiplerini kurduğunu söylüyor. Online olarak birbirleriyse savaşan Sunderlandli futbolcular arasında Kieran Richardson oyunu en iyi oynayan isimmiş. En son Stoke Cityli futbolcularla kapışıp yenmişler. Futbol takımından gönderileceği söylenen Tuncay, Stoke'un Call Of Duty takımında yer alıyor mu acaba?

1 yorum:

bc6 dedi ki...

pes 2010 become a legend'da 4 yıl Sunderland'de forma giydim, 2 kere yılın 11'ine seçildim. En güzel yıllarımı verdim, bi kere bile oynamaya çağırılmadım. Yuh olsun sana Bent! Yaptığım asistler haram olsun diyorum.