31 Mayıs 2010 Pazartesi

MOURINHO SANTIAGO BERNABEU'DA

Mourinho: İspanyolcam çok iyi değil. İtalyanca konuşmaktan İspanyolcam daha da zayıfladı. Ama 1 ay içinde çok akıcı bir şekilde konuşabileceğime inanıyorum. Real Madrid'i çalıştırmak için doğmadım ama teknik direktör olmak için doğduğumu düşünüyorum. Real Madrid'in beni çeken tarafı kuşkusuz sahip olduğu tarihi. Eşsiz bir kulüp. İyi bir teknik direktör için Real Madrid'i çalıştırmamak kariyerinde büyük bir boşluk demektir. Şanslıyım ki özel bir kariyere sahibim ve Real Madrid'i çalıştırma imkanına sahip oldum. Ancak Real Madrid'i çalıştırmaktan öte Real Madrid ile kazanmak önemli. 4 yıllık sözleşmem kazanmak ve karaktere sahip bir takım yaratmak için fazlasıyla yeterli. Pellegrini'nin ayrılmasından mutlu olduğumu söyleyemem ancak bu futbol. Ben şimdiye hazırlanırken aynı zamanda geleceği de yaratacağım ve bu 4 yıl içinde görevimden alınacağımı zannetmiyorum. Kendime ve yeni futbolcularımın hepsine çok güveniyorum. Tüm kalitesi ve hatalarıyla ben Jose Mourinho'yum!

Yine kendine has açıklamalarını yapan Mourinho basın toplantısından önce Real Madrid ile ilgili çalışmalarına başlamıştı bile. Sabah kahvaltısında Raul ile tesislerde biraraya gelmiş. Raul'un takımda devam edip etmeyeceği ile ilgili konuşmuşlar. Bir anlamda Raul'a olan saygısını da göstermiş bana göre. Ayrıca Real Madrid'in iç yapısıyla ilgili sağlıklı bilgiler de almıştır. Bu konuda Raul'dan daha uygun biri düşünülemezdi zaten.

3 yorum:

seanpenn dedi ki...

inter e gittiğinde figo yu nasıl kullandıysa raul u aynı şekilde kullanacak.ilk yıl 5-10 maç oynatır kafasına yatarsa sonraki sezon yanında oturtur olmadı raul mls in yolunu tutar.

QuaresmA dedi ki...

büyük hoca ama sonu sanki damned united filmindekine benzeyecek. r. madrid'in hakan şükür'ü raul, arif'i de guti'dir. arda'sı kim bilmiyorum ama huntelaar'ın madrid kariyerini adrian knup'a benzetiyorum. her neyse, ilk fırsatta onları (guti + raul) postalamazsa başını yerler. yiyebilirler diyelim hadi.. :)

bucho dedi ki...

kafasında ne planlar bilinmez bildigimiz su ki harika bir sezon izleyecegiz ispanyada