1 Haziran 2010 Salı

BANU YELKOVAN İLE KUPA AFRİKA 5. BÖLÜM

Geçtiğimiz perşembe günü yine Olimpiyat Stadı zeminindeki yerimizi aldık. Bu kez bize eşlik eden Banu Yelkovan idi. Kendisini ben de birçoğunuz gibi yazılarından ve televizyon programlarından takip ediyordum ama hiç tanışma fırsatı bulamamıştık. Yaklaşık 2 saat süren çekimlerin ardından kendisini tanıdığıma o kadar mutlu oldum ki anlatamam! Kamera arkasında da kamera önünde nasılsa aynen öyle! Tatlı dilli, doğal, zarif ve kaliteli. Herşeyden önce de bir tarz sahibi olduğu her halinden belli. Banu ile geçmiş dünya kupalarından konuştuk, Güney Afrika'dan bahsettik. Kendisine dünya kupasıyla ilgili 20 şey söyledim, o da bana kendinde çağrıştırdıklarını, aklına ilk gelenleri anlattı. Çok keyif aldık ikimiz de bayağı bir güldük. Önemli olan da bu, işinizi yaparken bir yandan zevk alabilmek, biz bunu eğlenerek bir adım daha öteye taşımayı başardık.

Banu çekimler sırasında o üzerine konuşmayı iyi becerdiği güzel oyunun olmazsa olmazı meşin yuvarlağa da ne kadar hakim olabildiğini gösterdi. İki ayağını da çok iyi kullanıyor. Verdiği falsolar teknik becerisinin üst seviyede olduğunu gösteriyor. Topu ayağına aldığında Barcelona ekolünün izlerini görebiliyorsunuz. Zaman zaman ayağa pas yaparken zaman zaman da sizi hücuma kaldırmak için topu koşu yolunuza yuvarlamayı tercih ediyor. Biraz top sektirme konusunda sıkıntısı var, onu da ilerleyen zamanlarda aşacağını söylüyor. Amaaan Banu boşver o kadar kusur kadı kızında da olur diyelim ve kendisine bir kez daha teşekkür edelim.

Kupa Afrika'da bu hafta Garrincha köşemiz ve dünya kupalarının yaramaz çocuklarıyla ilgili hazırladığımız dosyamız da yer alacak. Ayrıca ödüllü sorumuz da yine var. Aral'ın katkılarıyla PS3 için 2010 FIFA Dünya Kupası oyunu hediye ediyoruz. Programı izlemeniz ve sorumuza doğru cevabı vermeniz gerekiyor. Bunun için de hızlı olmalısınız. Çünkü bu kez doğru cevabı veren ilk kişi ödülü götürecek. Kupa Afrika bu akşam saat 22:15'te.

*1982 dünya kupasında Macaristan'dan 10 gol yiyen El Salvador kalecisi Luis Guevara Mora, ilk doğru cevabı veren Metin Aksoy'a oyunu kazandırdı. Kendisini tebrik ediyorum. Önceki kazananların da eline oyunları ulaştı, iyi günlerde oynamalarını diliyorum.

3 yorum:

Unknown dedi ki...

İlk kişiyse bu sefer iddialıyım :)

TA dedi ki...

banu yelkovanı görünce insan neşeleniyor yau. çok pozitif bir insan ve pozitif görüntüsü var.Allah nazardan korusun.elektrik olayına inanmam ama etrafa pozitif elektrik saçıyor adeta(bu saatten sonra inanmaya başladım).psikolog olsa hastası banu yelkovanı görür görmez iyileşme sürecine girebilir:)

başlık değişebilir: banu yelkovan sahalara indi.

Dobrowski dedi ki...

bu postu okuyan anadolu takımı başkanları transfer için banu hanımın peşine düşebilirler. :)
ekranda göründüğü kadar cici ve saygıyı hakeden biri olması sevindirici. oturup futbol sohbeti yapmayı istediğim insanlardan biri.