16 Temmuz 2010 Cuma

MİGROS'TA IPAD

Sordum Migros Card'a indirim yapmıyorlarmış. :)

5 yorum:

3 dedi ki...

woow cok pahali yahu, ben NY da aldim 500 dolara, guzel alet ama cok gerekli de degil, tuvalette iyi gidiyor :)

aayla dedi ki...

alet arızalanınca migros'un hangi bölümü tamir edecek? kasap reyonu mu?
saçma bence abi..

vts dedi ki...

@ alperenash
öyle bir departman olmasına gerek yok. distribütör ilgileniyor servis işiyle nasılsa.

fuleliyorum dedi ki...

@alperenash
apple müşteri hizmetleri çok iyi ben memnunum tabiki migrosta değil yetkili servislerinde bakılıyor,tabi migrosa düşmesi bence markayı zedeleyebilir o farklı

Unknown dedi ki...

kapışılmış bir de. ne şekilde hizmet verileceği belirsiz bir ürünü bu kadar büyük kazığa almak akıl karı değil. bilkom'un fiyatlarını bekleyelim derim