24 Şubat 2011 Perşembe

PAVEL NEDVED: BENİM NORMAL HAYATIM

Pavel Nedved'in ilk otobiyografisi. Prag kulüpleri Dukla ve Sparta'da profesyonel futbola adım atışı, ardından İtalya'ya transferi. 5 yıl formasını giydiği Lazio ile çıktığı Roma derbileri. Sonrasında milyonları daha fazla etkilediği Juventus'a geçişi ve Torino'da yaşadığı 9 yıl. Uruguaylı takım arkadaşı Montero onun için "Biz antrenmana başlamadan önce o sahanın etrafında tek başına koşardı. Şimdiye kadar gördüğüm en profesyonel futbolcuydu" diyor.

Kariyerinde birçok başarıya ulaştı. Bunun yanında hayal kırıklıkları da oldu muhakkak ki. Bunların başında da 2003'de Old Trafford'da Milan'a penaltılarla kaybettikleri Şampiyonlar Ligi şampiyonluğu geliyordur. Aynı yıl dünyada yılın futbolcusu seçildiğini de unutmamak lazım. Çıkardığı formasının ardından şimdi takım elbisesi ile Juventus'un yönetim kurulunda görev yapıyor. Ama her sabah eşofmanlarıyla yine sahada koşmaya da devam ediyor. Bu topraklarda çeviren biri olursa alır okuruz. Türkiye'ye bir türlü gerçekleşmeyen(!) transferinden de bahsetmiş midir acaba?

4 yorum:

nicomedia dedi ki...

22. ağustos 1995 'de galatasaray'ın 4. dakikada dean saunders ile öne geçerek umutlandığı, ancak Sparta Praglı pavel nedved'in 22. dakikada attığı golle maç 1-1 bitmiştir. nedvedin attığı golde tam yeni açık tarafındaydım müthiş bi vuruştu kaleci nezihi göremedi..zaten o sene sonunda italya ya transfer oldu..müthiş bir futbolcuydu.

Sorunlu Golcü dedi ki...

nerdesin be ali abi,
bıktık nedved'i görmekten!

raul #7 dedi ki...

abi 2 aydır Nedved!valla bu güzel insandan soğuduk her gün aynı resmini görmekten. karala be abi bi iki şey arada..

PENNEARABIATA dedi ki...

@SorunluGolcü @raul#7 Şu yasak beni biraz soğuttu. Atalet halindeyim. İnşallah en kısa zamanda başlıycam. Teşekkür ederim.