16 Şubat 2009 Pazartesi

RAUL

Alfredo Di Stefano'nun 307 gollük rekorunu Sporting Gijon deplasmanında attığı 2 golle gol sayısını 309'a çıkararak kırdı. Bununla ilgili istatistik vermeye artık gerek yok. Geçen haftalarda detaylı sunmuştuk. Marca da harika bir çalışma yapmış. Buradan ulaşabilirsiniz. Ben Raul gibi efsane iki futbolcu Maldini ve Del Piero ile İspanya'nın son yıllarda dünya futboluna sunduğu en yetenekli isimlerden Fabregas'ın O'nunla ilgili sözlerini aktaracağım.

Maldini: "Real Madrid'le herşeyi kazandı. Tüm genç forvetlere her zaman örnek gösterilecek bir futbolcu. Profesyonelliği ve antrenmanlardaki ciddiyeti gerçek bir şampiyonun özelliklerinden sadece birkaçı. Attığı goller ve kazandığı kupaların ardından Di Stafano'nun da rekorunu kırması O'nun kulübün tarih sayfalarındaki yerini haklı olarak almasını sağlıyor. O'nu tebrik ediyorum."

Del Piero: "Resmi maçlarda 309 gol atmak, tarihi, eşsiz ve inanılmaz bir başarı. Büyük bir şampiyon için atılmış başka bir adım. İnanıyorumki şovuna daha uzun süre devam edecek."

Fabregas: "Benim ve daha genç jenerasyonlar için Raul her zaman örnek olmuştur. Golleri, azmi, çalışma ahlakı yıllardır hep aynı seviyede oldu. 2006 Dünya Kupası'nda yaşadığımız bir an'ı hiç unutmuyorum. Her zaman kaybetmenin verdiği mutsuzluğa dayanamamışımdır. Fransa'ya yenilmiş ve elenmiştik. Raul yanıma geldi ve beni teselli etti. O'na ihtiyacımız olduğuna hep yanımızdaydı. İmajı Real Madrid'le eş anlamlı. O'nu birkez daha tebrik ediyorum"

1 yorum:

Zafer dedi ki...

Raul gol attıkça, Real Madrid gibi bir kulübün en önemli simgesi haline geldikçe, rekorları kırdıkça, bir futbol efsanesi oldukça... aklıma şu sözler geliyor: "Raul da futbolcu mu? Ne yapmış bu Raul? İspanya Milli Takımı'nda o kadar yıl oynamış ne yapmış?"
Çok yaşa Ahmet Hoca!