4 Mart 2009 Çarşamba

GÜLMEK SANA YAKIŞMIYOR GÜLMEK SANA YAKIŞMIYOR

Bu fotoğrafı gördüğümde ofiste olduğumu unutmuşum biran için, attığım kahkaha bayağı sesliydi. Bu abi Ulusal Halk Kongresi'nin temsilcilerinden Li Zhaoxing. Çin meclisi yarın açılıyormuş ve Li orduya bu yıl %14.9 oranında bütçeden daha fazla para akıtılacağını ama diğer devletlerin bundan korkmaması gerektiğini çünkü bu harcamaların ordu mensuplarının maaşlarında düşünülen zam için yapılacağını söylemiş. Ohhh Allah razı olsun ben de korkmuştum(!) biran için.

1 yorum:

selaminko dedi ki...

geçen gün bir tv programında izlemiştim. Sadece bir tane sitede 100.000 kişi yaşıyor denildi o programda. Şöyle bir düşündüm de adamlar Allah muhafaza savaş açmaya kalksalar kesin galip gelirler. Ama yinede tabii ki. Savaş İstemiyoruz. Allah korusun. Ama fotoya bende çok güldüm. Ofis arkadaşım muhtemelen sana verilen tepkinin aynısını bana verdi az önce :)