1 Nisan 2009 Çarşamba

ANCELOTTI & CASSANO

Malumunuz Ancelotti'nin adı Chelsea ve Real Madrid'le anılıyor. Chelsea sezon sonunda ayrılacak Hiddink'in yerine getirmek istiyor. Florentino Perez de Real Madrid'deki başkanlık seçimi öncesi kendisiyle anlaşıp elindeki kozları güçlendirme amacında. Ancak İtalyan dün "Ne Chelsea ne de Real Madrid, ben Milan'da kalmak istiyorum kardeşim Milan'da, gelmeyin üzerime" dedi. Cassano'nun da bizimkinin gazını alır gibi bir hali var. Diyalog çıkar mı burdan vallahi çıkar, benim aklıma da geliyor birkaç tane.

ANCELOTTI: _______________________________________

CASSANO: _________________________________________



GEÇMİŞ DİYALOGLAR

5 yorum:

varol döken dedi ki...

ancelotti: oğlum evladım benim gibi kazmaya inanılmaz paralar teklif ediyorlar, bu kar kıyamette yanmaya başladım, bak bakayım ateşim var mı?

cassano: ooo yanıyorsun hocam valla... gider gelirsin hocam ya madrid 2 adım mesafe, tazminatı da şömine başında çatır çatır yersin!

ibrahim dedi ki...

cassano: topraam, ge güleşeem şuracıkta, hayda hööyyt...

ancelotti: la iki dakka efendi ol, garda gışda...

Unknown dedi ki...

Cassano : nassın iyisen dayı. çoluk çocuk davar doluk iyidir inşallah. gel şu araziyi bağa sat he dayı. he güzel dayım benim. yaşlandın artık karda kıyamette uğraşma.

Ancelotti : olmaz vallah yiğenim olmazz.

Fabio Luciano dedi ki...

ancelotti:(içinden)a.. k..umun suratsızı

cassano:lan oğlum bi karına sahip çıkamadın.koskoca milan'ın hocasısın ama yedin boynuzu nasıl olacak bu işler?işi bilmiyosan al benim otobiyografiyi oku daha da olmadı bi ara bizzat kendim öğreteyim sana.ha babam..

selaminko dedi ki...

ancelotti: hacı ne dşyon gidiim mi madrid'e. sen gittin gördün oraları ne diyon?

Cassano: şşt oglum aklın basında mı? kendine gel. la olum manyak mısın nesin? görmüyonmu gittik geldik. aha oynadıgım takıma bak. akıllı ol akıllı ol.