13 Nisan 2009 Pazartesi

ÖZÜR DİLEMELİLER Mİ?

8 yorum:

Genç Arsenal dedi ki...

oyunculara ve kulüplere verilecek ceza çok açık. kırmızı kart görenler sezon sonuna kadar cezalı kulüplere de 10 puan silme cezası vereceksin. ikisi de avrupa kupası dışında kalacak. akılları başına gelsin. herhangi bir avrupa maçında bir kulüp bunu yapsaydı ne olurdu. 2 yıl avrupa kupalarından men edilirdi. bakalım biz ne yapacaz. bana göre hiçbirşey yine üstünü kapamaya çalışacaklar.

Genç Arsenal dedi ki...

bir de bana neden yabancı takım tutuyorsun diyenler var. işte bu yüzden. türkiye de oynanan futboldan nefret ediyorum yıllardır.

varol döken dedi ki...

aslında bir sosyal sorumluluk cezası çok iyi olur, darülacezede 1 hafta mutfak veya çocuk esirgeme kurumunda çocuklara masal okumak falan ama korkarım bunlar onları da döver...

@pennearabiata
ve diğer bilgili arkadaşlar, var mıdır yurtdışında böyle sosyal sorumluluk cezası örneği?

PENNEARABIATA dedi ki...

@varol

newcastle'lı joey barton var. antrenmanda arkadaşını dövmüştü, 1 ay mı ne kamu hizmeti yapmıştı.

thieu dedi ki...

sosyal sorumluluk cezası bi nevi güvenlik tedbiri,ancak bunun sağlanması da cezai yargıya durumun intikal etmesi ile mümkün.sözgelimi tutup da arda semihten şikayetçi olup işi dava açmaya kadar götürmedikçe böyle bişeyin olması imkanı yok,federasyonun böyle bi ceza verme yetkisi bulunmuyor çünkü.

olaya gelince,ben yine tüm bu futbolcuların iki gün sonra bi mağaza açılışında bi araya gelip can ciğer kuzu sarması hallerine döneceklerini düşünüyorum..

kutay dedi ki...

kulüpler niye 10 puan ceza alıyor. kapatalım türkiye ligini o zaman kimse avrupaya gıtmesin. rahatsız etmeyelım avrupayı...
kulüp ne yapmıs onu anlamadım..
futbolcular kavga etmiş kendi arasında.
interliler valncıalılar bırbırıne gırince takım ruhu oldu kimsede kupalardan men edilmedi...

Alper Öcal dedi ki...

Ne halt yediklerini anlatmaları kafi.

Bunu yapan da bir Lugano var. Özürse onu da diledi. Sorumluluğu da aldı.

Diğerleri ise hala asarım keserim, sen böyle ettin de ben bunu yaptım modundalar.

varol döken dedi ki...

lugano iyi çocuk diyorum, tip tip bakıyorlar:) hadi iyiliği falan bi derece en azından saha dışında delikanlı, evet çirkef evet sert falan ama en azından her şeyi saha içinde adamın...