7 Ekim 2009 Çarşamba

MARADONA & PALERMO & MESSI

Maradona (İşaret parmağını kaldırır ve oyunculara dönerek): Arkadaşlar bakın kimler kimler gelmiş! Martin Palermo'cum hoşgeldin! Saat kaç canım? Antrenman başlayalı yarım saat oldu.

Palermo (İki eli belinde): Ama hocam?!

Maradona (Araya girer): Sus konuşma. N'oldu, 40 metreden kafa golü attın diye bir tarafın mı kalktı?

Palermo (Üfleyerek): Ama hocam Messi de geç kaldı ona niye bağırmıyorsunuz?

Maradona (Cevap bulamaz): ?/()&%&+(%++% Kes tamam geç yerine. Bunaldım zaten. Gideceğim buralardan artık! Adam olun leeeennnn!

Messi: Kıs kıs kıs :))

7 yorum:

benjcev dedi ki...

maradona: beyler, erkek adam fütursuzca osurur. buyrun dinleyin... nasıl, etkileyici değil mi?

palermo: vay vay. ben hiç böylesini yapamadım. yapacağımı da zannetmiyorum.

messi: ben alamadım hocam. bir daha gösterir misiniz?

benjcev dedi ki...

foto güzel olunca, izninizle bir adet daha göndermek istedim.

messi: aaaa tanrı'nın eli mi o?

maradona: hıçk. neymiş efendim alt aşortmanlar kirleniyormuş da, yıkamaktan bıkmışmış. hıçk. neymiş efendim eşşek kadar halimle hala topun peşindeymişim de... sana ne? yahu sa-na-ne? sus dedim. yolladım anasına karıyı. 3 kilo rakıyı yuvarlamışım, kafam rahat. hıçk.

palermo: lan bak aklıma geldi durduk yere. ben o 3 penaltıyı nasıl kaçırdım ya? valla tadım tuzum kaçtı şimdi. eşşeği bağlasan atardı yeminle.

arjantin takımında iletişim problemi var.

bonaventure dedi ki...

maradona: arkadaşlar bende oynayabilir miyim?
messi: geç hadi geç. karşı takıma geçte güçler eşitlensin.

dvrn dedi ki...

Bu ne şimdi?

aksilaz dedi ki...

maradona : 40m den kafa golü attın diye ilk 11 de yer yok sana

palermo: iç ses (bu dingil madem oynatmayacak neden cagırdı beni buralara)

messi: iç ses ( takım bunlara kaldı ya yazıklar olsun. iki maçtada iyi oynamazsam sürerler beni bu memleketten)

PENNEARABIATA dedi ki...

@ cello bello

yorumunu yayınlıycam ama şu tanrının eli kısmına takıldım...

Andrei Shevchenko dedi ki...

Palermo son sözü bu gece 90+'da attığı golüyle söyledi.

Paleromo: Hoca sen bana artistlik yaptın ama ben seni ipten aldım :D

Not: Kısmetli adam bu Diego. Peru'nun golün hemen sonrasında santradan gönderdiği şutun direkte patladığı ve ardından kullanılan kornerde Peru'nun penaltısının hakem tarafından yenildiği de kayıtlara geçsin.