29 Ocak 2010 Cuma

NOUMA VE PAPARAZZİ

video

"Bir gün gece kulübünden çıktım, arabama bindim, etrafta hiç paparazzi falan yoktu. Kırmızı ışık yandı durdum. Arabada en sevdiğim hiphop şarkılarından biri çalıyor ben de içinde oynuyorum. O sırada iki adam yaklaştı ve "Pascal naber? Eğleniyor musun?" diye sordu. Ben de evet gibisinden oynayarak cevap verdim. Tak diye kameraları çıkardılar ve beni çekmeye başladılar. Bipppppp Bipppppppp! Sonra yeşil ışık yandı. Hızımı artırdım ve yakalayıp arkadan arabalarına geçirdim. Sonra bana tepki gösterdiler. Bippppp!"

:) Röportajın tamamını salı akşamı 20:20'de 24'te yayınlanacak Güzel Oyun'da izleyebilirsiniz. Küfürlü yerler biplenecektir.

8 yorum:

Schumy dedi ki...

Mükemmel yaaa :D :D

twi dedi ki...

turk gibi kufur etmek :)

Kasux dedi ki...

küfürler keşkem hiç bipplenmese

defineavcısı dedi ki...

Amma matrak adamsın sen ya pascal.
www.oyundas.org

tayfun dedi ki...

Hass derken ki tonlaması baya iyi

frodo555 dedi ki...

Hıhahah!Hah!HAh! yok mu abi şu gülüşü simule edecek bi smiley! Hahahahahaha!

Erchamion dedi ki...

Ben bile bu kadar düzgün küfür edemiyorum... Nasıl bi telaffuz lan bu? Büyüksün Pascal.

Kartal Bafiler dedi ki...

Cesaret edin ve röportajın orjinalini yayınlayın,kanal rating patlaması yapsın :)