28 Şubat 2010 Pazar

AHA İŞTE TOKALAŞMADILAR!

Tokalaşmışlar ya da tokalaşmamışlar hiç umurumda değil açıkçası. Ama bu fotoğrafı gördüğümde çok güldüğümü söylemeliyim. Neye mi gülüyorum? Tabii ki hakem Mike Dean'in yardımcısına. Sıradaki futbolcuyla tokalaşmak için elini uzatmış ama gözü Terry ve Bridge'de. Büyük ihtimalle soyunma odasında bahse girmişler tokalaşacaklar mı tokalaşmayacaklar mı diye. Dönüp Mike Dean'e "Aha işte bak tokalaşmadılar. Ne dediydim sana! Yaaaa!" demiş de olabilir. Bu arada bu seromoniler sırasında genelde reklam yayınlayan Sky Sports merakla beklenen anın hiçbir saniyesini kaçırmamış.

2 yorum:

Mehmet Ali dedi ki...

ALİ ABİ sen hakemi iyi yakalamışsın da terry de ciğerci kedisi gibi beklemiş o eli. bakışları onu diyo. elbette zerre gram benimde umrumda değil ama şunu söylemeden geçemicem. madem böle bi halt yedin daha ne el bekliyon. utanman varsa futbolu bırak terry :)) bizim ünlü türk yorumcuları gibi olayı dramatize ediyim dedim.

Bruskvilla dedi ki...

Hahaha :D Süpermiş abi gerçekten :))