28 Şubat 2010 Pazar

KIRILAN BİR BACAK VE TATSIZ BİR ONUR

Sahayı gözyaşlarıyla terkeden Stoke Cityli Ryan Shawcross. Arkada ise kalabalığın ortasında acı içinde kıvranan bir Arsenalli var, Aaron Ramsey. Shawcross ağlıyor çünkü yaptığı şeyden -belki isteyerek belki istemeyerek- büyük bir pişmanlık duyuyor. Çünkü arkasında 19 yaşında kırık bacaklı bir meslektaşını bırakmanın acısını yaşıyor. 22 yaşındaki Shawcross gözyaşlarıyla ve de utançla ayrılırken olay yerinden kendi kendine soruyor "Ne yaptım ben böyle ne yaptım?" ve stadyum dışında bekleyen annesine sarılarak hüngür hüngür ağlıyor. Annesinin kullandığı arabayla eve dönerken camdan dışarı bakıyor ve o anı düşünüyor, bir türlü gözünün önünden gitmeyen o anı. Derken telefonu çalıyor, hattın diğer ucundaki yetkili şöyle diyor genç futbolcuya "Çarşamba günü Wembley'de milli takımının formasını giyeceksin, hazır ol!" Üzülsün mü sevinsin mi bilemiyor Shawcross, ilk kez İngiltere milli takımına çağrılıyor. İçinde buruk bir sevinç bile yaşadığını zannetmiyorum. Bu büyük onura layık görülmenin tadını çıkaramamıştır büyük ihtimalle!

Ve o bunları yaşarken aynı dakikalarda meslektaşı ise hastanede ameliyata alınıyor, "Sahalara en erken 8 ayda döner" diyor doktorlar. Neyse ki daha çok genç Ramsey. Toparlayabilir kendini. Takım arkadaşı Eduardo ile aynı kaderi yaşasa da onun gibi sapasağlam döner inşallah sahalara. Shawcross mu? Onun için bundan sonra belki de "Rakibinin bacağını kırdığı gün ülkesinin milli takımına ilk kez çağrılmıştı" diyecekler. Kötü bir ün onun için! Ondan şimdi beklenen çarşamba akşamı Wembley'e üzerinde Ramsey'den özür dilediğini yazan bir tişörtle çıkmasıdır belki de...

6 yorum:

Mehmet Ali dedi ki...

ALİ ABİ olayı defalarca izledim acaba bir art niyet var mı diye ama yok. bunu kesinlikle söyleyebilirim topa vurmak için ramsey den önce biraz sert basıyo o da ramseyin ayağına denk geliyo ki adamın göz yaşları herşeyi anlatıyo. hüngür hüngür ağlayarak stadı terk ediyo. bu çok acı ama futbolun içinde var.kaldı ki bu her işte var. çok üzücü ama genç yaşta olmasının bir dezavantajı, inanın bu an 30 yaşında bile aklından çıkmayacaktır. büyük geçmişler olsun.

yiğit yılmaz dedi ki...

Ondan şimdi beklenen çarşamba akşamı Wembley'e üzerinde Ramsey'den özür dilediğini yazan bir tişörtle çıkmasıdır belki de...

Böyle bir jest yapsa harika olur.

wolky dedi ki...

Bence de Wembley'e üzerinde Ramsey'den özür dilediği bir tişörtle çıkması çok anlamlı olur.

ozan_kartal dedi ki...

pozisyonu görmeden ramsey'in bacağının kırıldığını öğrenip o gazla witsel'le bu oyuncuyu aynı kategoriye koyanlar var. ben shawcross'un o hareketi bilerek yapmasına ihtimal bile vermiyorum. bi kere ramseyin ayağındaki topa dalmıyor. top aralarında kalıyor ve ikisi de çok hızlı ve sert giriyor. çabuk davranan shawcross olsa belki ramsey onun bacağını kırıp kasap ilan edilecekti kim bilir..

matthias chevalier dedi ki...

Sonuç kötü de olsa pozisyonda topun kontrolü Shawcross’da, Ramsey tecrübesizliğinin kurbanı olmuş sanki. Yazık olmuş ama Arsenal’in de ne günahı varmış arkadaş ya her sene bi kırık nereye kadar.

Hakan Aktaş dedi ki...

Vallahi izlerken çok irkildim futbolu bırakmak bile geçti içimden :/