6 Şubat 2010 Cumartesi

EURO 2012 TORBALAR VE 2008'DEN BİR HATIRA


Euro 2012'ye gider miyiz, gidersek bu heyecanı yaşar mıyız? Videonun içeriği: Nihat'ın Çek Cumhuriyeti'ne attığı 3.gol,, benim sanırım abarttığım bir gol sevinci,, 1. dakika 13.saniyedeki bizi maç boyunca sinir eden Çek arkadaşın son durumu...


Pot 1: Spain, Germany, Netherlands, Italy, England, Croatia, Portugal, France, Russia

Pot 2: Greece, Czech Republic, Sweden, Switzerland, Serbia, Turkey, Denmark, Slovakia, Romania

Pot 3: Israel, Bulgaria, Finland, Norway, Republic of Ireland, Scotland, Northern Ireland, Austria, Bosnia-Herzegovina

Pot 4: Slovenia, Latvia, Hungary, Lithuania, Belarus, Belgium, Wales, Macedonia, Cyprus

Pot 5: Montenegro, Albania, Estonia, Georgia, Moldova, Iceland, Armenia, Kazakhstan, Liechtenstein

Pot 6:
Azerbaijan, Luxembourg, Malta, Faroe Islands, Andorra, San Marino

8 yorum:

yok artık leBron james dedi ki...

bu sevinç bi sey mi?ben babamı öyle bir sarstım ki adam ne yapcağını bilemedi.gole mi sevinsin benden mi kaçsın.(dipnot ben 112 kiloyum,babam 55)

MaX CadY dedi ki...

abi sevincin kesinlikle abartı değil az bile. sen bizi görmeliydin :).

canaskin dedi ki...

çek arkadaşa yöneltilen "hello" süpermiş :)

Unknown dedi ki...

Hala 2. torbada olmamız bir şans ama 3. torbadan İrlanda,İskoçya, Bosna-Hersek gibi ülkeleri çekersek yine gidemeyebiliriz bence. Tabii 4. torbada da Slovenya, Litvanya gibi belalı takımlar da var.

Bir de kura çekilecek hala hoca belli değl bu da federasyonun bir ayıbı olsa gerek.

Kalau dedi ki...

çok güzeldi o gün ya...bi de şimdi ki halimize bak, antrenörümüz bile yok.. Bu ezik herifi kim federasyon başkanı yaptı çok merak ediyorum.Geldiğinden beri tek bir olumlu işe bile imza atmadı.Fatih Terim'den önce gitmesi gereken adam buydu bence..

pclion dedi ki...

Yanındaki arkadaş da yanılmıyorsam 'Dikkat Şahan Çıkabilir' zamanında skeçlerde oynayan biriydi, gözümden kaçmadı. :)) Pek severiz kendisini...

David Aames dedi ki...

ooo ben de süper 'BAYANLAR BAYLAR TÜRKİYEMİZİN GOLÜ' demişim, ama o arada video yarım kalmış :)

kebabman dedi ki...

Almanya,Belcika ve Avusturya bana ozel guzel deplasmanlar oldu...Avusturya deplasmani super olacak.Ernst Happel Stadion ,pankart asmaya cok musait. 4-2 kazandigimiz hazirlik macinda denemesini yapmistim :-)