26 Ocak 2009 Pazartesi

ROBBIE KEANE GİDİCİ Mİ?


Robbie Keane Liverpool'un Everton'la oynadığı FA cup mücadelesinde Rafa Benitez tarafından kadroya alınmamıştı. Benitez 1-1'in ardından "Keane kadroda yoktu ama bu sakat olduğu için değil. Bizim iyi bir kadromuz var. Çok çalışıyor ancak benim için en önemli şey bu değil. Her futbolcu kadroya girmek hatta ilk 11'de sahaya çıkmak ister. Bu yüzden şu an mutlu olduğunu düşünmüyorum. Ngog(Keane'in yerine kadroya alınan genç futbolcu) yedek takımda geçen maç 2 gol atmıştı, bu yüzden O'nu kadroya aldım. Yine Kuyt ve Babel de vardı. Yani kadromda bulunan 4 forvet benim için yeterliydi." demiş.


Keane'nin kadroya alınmayınca tepki göstererek stada gitmediği ve evde tv başında maçı izlediği, Gerrard'ın golüne de sevinmediği söyleniyor. Sezon başında 19 milyon paund'a Tottenham'dan gelen ve 4 yıllık sözleşme imzalayan İrlandalı'nın tekrar Spurs'e dönebileceği de ifade ediliyor. Defoe Portsmouth'da geçirdiği 1 yılın ardından tekrar Spurs'e dönmüş, Chimbonda da Sunderland'den tekrar eski takımına dönmek istediğini açıklamıştı. Ayrılanlar birer birer geri dönüyor. Yarın öbür gün Berbatov'u da duyarız heralde!

6 yorum:

kutay dedi ki...

8 sene oldu bi tugay gerı donemedı oralardan zaten..

Mesut Ulukök dedi ki...

e, haklı adam. milyon dolar döküp getirmişsin, kadroya almıyorsun.

gkslsrt dedi ki...

Liverpool'un kimi transferlerini anlamıyorum. Geçen sezon bu kontenjandan Voronin vardı kadroda bu sezon da Keane. Elbette Keane, Voronin'den daha kaliteli bir santrafor fakat bence aranılan forvet değil.

Karamurat dedi ki...

keane'in ne işi vardı ki liverpool'da.

defansın sigortası dedi ki...

keşke berbatov la birlikte dönseler tottenham'a o formaya çok yakışıyorlardı ama berbatov'un dönme ihtimali şu an için çok zor :(

Mr.Eko dedi ki...

Keane her takımda her daim ilk 11 oynayabilecek bir oyuncu. Rafa Benitez'in ne olduğu da senelerdir ortada.