13 Mayıs 2009 Çarşamba

200.000

Teşekkürler arkadaşlar bloga gösterdiğiniz ilgi için. Kısa bir süre içerisinde an itibariyle 200.000 kişiye ulaştı pennearabiata. Tüm makarnalar benden...

Beraber yürüdük biz bu yollarda,
Beraber ıslandık yağan yağmurda,
Makarnaların en güzeli,
Tabiiki pennearabiata...

12 yorum:

capkin dedi ki...

Uzun soluklu olması dileğiyle..

talento dedi ki...

Geleneksel Penne Arabiata makarna günleri başlasın öyleyse...

çağrı dedi ki...

Böyle facebook misali sanal makarna göndermekle olmaz.Harbi makarna istiyorum kapıma :)

Nice ikiyüzbinlere efendim...

itdurmaz dedi ki...

2.000.000'ları görmek ümidiyle diyelim..
Yalnız 200.000 hitin fotografını almak için heyecanlı bir bekleyişle birkaç dakikalıgına soteye yatılmış sanırım :)

Cenky dedi ki...

ilk onbirinde olamasak da her zaman arkandayız Sevgili Okancı, iyi ki başladın yazmaya.

ebru dedi ki...

200.000 olmaması şaşırtıcı olurdu daha büyük rakamlara efenim inşallah :))))))

omer26 dedi ki...

Gerçek pennearabiata isteriz. Nice 200000 lere Ali Abi.

CezaSahası dedi ki...

200.000'nci ziyaretçin olarak en anlamlı hayırlı olsun sanırım benden gelecek. 2.000.000. da ben olacağım, 20.000.000. çocuğum olacak. 200.. neyse abartmayalım. Tebrikler :)

BT dedi ki...

Yürüyedur sevgili kardeşim Ali

sleeperjohn dedi ki...

Siz böyle yazdıktan sonra daha ne 2yüzbinler devrilir... Bende genel seyirci kitlesi gibi yorum yazmayı pek sevmem ama övgüyü hakkediyorsunuz. Saygılarımla yazılarınızın ve başarılarınızın devamı dileğiyle.

Flying Dutchman dedi ki...

nice 200 milyonlara efendim

öeh :)))

gkslsrt dedi ki...

nice 200 binlere! ikinci 200 bini de 1 ay sonra falan görürüz sanırım :)