12 Ocak 2009 Pazartesi

KEBABMAN'DEN BİRKAÇ KARE

Şefik Akkurt nam-ı diğer Kebabman. Bilen bilir Şefik Bey bir Adanademirspor aşığı, bir Türkiye aşığı, bir futbol aşığıdır. İngiltere'de yaşıyor ve fırsat buldukça Avrupa'yı geziyor, maçları takip ediyor. En büyük hobisi ise fotoğraf çekmek. Ben Euro 2008'de Basel'de İsviçre ile oynadığımız maçın öncesinde onunla tanışmış hatta canlı yayında röportaj yapmıştım. Kebabman bundan önceki post'u gördükten sonra bana kendi çektiği birkaç kareyi yolladı. Malta-Türkiye maçında aşağıdaki gibi bir çatlak bizim tribünlerin önüne gelip eceline susamışcasına hareketlerde bulunmuş. Daha açıkları var ancak sadece bunları yayınlamayı uygun gördüm. Kebabman'in daha birçok karesine buradan ulaşabilirsiniz.



1 yorum:

Adsız dedi ki...

Eceline susamiscasina bir hareketti.
Eger bizim bulundugumuz bolumde de diger bolumlerdeki gibi demir parliklarlar ve tel orguler olsaydi bizden en az 20 kisi sahada olurdu.

Bize tahsis edilen bolumun onunde yerden yuksekligi 3 metre olan bir bolum vardi.Yarisi ise camdi..Tirmanmak,sahaya atlamak mumkun olmadi.
Bazen dusundugumde,olabilecekleri dusuncugumde ,olasiliklari varsaydigimda ise iyiki oyleydi diyorum.