16 Ocak 2009 Cuma

BİR BARDAK SU


Su içmenin ne kadar önemli olduğunu hepimiz biliriz ama çoğunlukla aklımıza gelmez. Küçükken top peşinde koşarken terledikten sonra babaannemin camına yapışıp "babaanne suuuuuu" diye bağırdığımı ve kana kana içtiğimi hatırlıyorum. Şimdi çoğunlukla masa başında geçen iş hayatımdan dolayı su içmeyi çoğunlukla unutuyorum. Bağırsaklarımızın iyi çalışması için ve daha birçok sebeple su içmek hayati önem taşıyor. Çok basit bir şey ama nedense yapmak, uygulamak çok zor. Ama sevgili eşimin bana gösterdiği birşeyi sizinle paylaşmak istiyorum. Bana çok faydası oldu gerçekten. Reklam olarak algılanmasın sadece küçük bir bilgisayar uygulaması. Hayat Su tarafından hazırlanmış, size su içmenizi hatırlatıyor. Linki burada, indirip faydasını görmenizi dilerim. Sağlıkla kalın!

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Amme hizmeti olmuş biraz :)

Kolaylıklar