3 Eylül 2009 Perşembe

"GÜZEL OYUN" 24'TE

Muhabir Evren Göz, prodüktör Fatih Çevik, kameramanlar Mahmut Portakal ve Eray Durmuş uzun zamandır izlediğim en keyifli futbol programlarından birine imza atıyorlar. "Güzel Oyun"a 24 ekranlarında belki denk gelmişsinizdir, gelmediyseniz mutlaka izlemelisiniz. Cumartesileri 15:30'da, tekrarı salı akşamları 20:00'de. Evren kardeşim, mahallenin en şık ağabeyleri ile her hafta çok keyifli sohbetler yapıyor. Fatih de Portakal ve Eray'ın harika çekim açılarına sihirli parmaklarıyla dokunuyor, ortaya zaman zaman gülümseyerek zaman zaman da hüzünlenerek izleyebileceğiniz yaklaşık yarım saatlik nefis bir yapıt çıkıyor. Seslendirmek de bana düşüyor. Güzel Oyun'un daha önceki konukları Hakan Şükür, Erhan Önal, Gökhan Keskin, Ünal Karaman ve Ziya Şengül'dü. Bu hafta ise uzun zaman sonra ilk kez Elano'nun imza töreninde gördüğümüz Galatasaray ve A milli takımın efsane isimlerinden, hocaların hocası Coşkun Özarı konuk olacak. Günümüzün futbol karakterlerinden sıkıldıysanız, bir de eskileri dinleyin derim ben, çok entresan hikayeleri var.

3 yorum:

baba hakkı dedi ki...

İsim etkili oldu izlememde kaliteli olacağını düşünmüştüm yanılmadım şöyle düşünüyorum mesela bunlar 10-20 bölüm olduktan sonra dvd olsa güzel olmaz mı?

ebruli dedi ki...

fatih çevik ve ali okancı varsa mutlaka kalitelidir :)
bana keyifle izlenecek bir spor programı daha ...

Yasemin Yıldırım dedi ki...

Coskun abinin anıları süperdir. Yıllar önce Akşam gazetesinde bir arada çalışırken çıkardığımız ekte onun anılarına tam sayfa ayırıyorduk. O sayfayı hazırlama görevi benimdi. Dinlediğim en keyifli hayat hikayeleriydi.