11 Şubat 2009 Çarşamba

FAUBERT VE MIJATOVIC


Diyalog kurmaca. Boşlukları siz doldurun lütfen! Komik şeyler çıkacağına inanıyorum. Okuyup hep birlikte eğlenelim!

Faubert: ____________________________

Mijatovic: ____________________________

24 yorum:

GK dedi ki...

Dialog ne şekilde gelişti bilmiyorum da Mijatovic esnaftan haraç toplayan mafya,Faubert de mahallenin mazlum manavı gibi durmuş.

Bitola'lı dedi ki...

faubert: abi bana yeni r. carlos diyorlar.. ben faubert olarak anılmak istiyorum..

mijatovic: üzülme bana da yeni hugo sanchez demişlerdi.. zamanla mijatovic oldum!!

ti esti to dedi ki...

hocam nolacak halim?
kaşımadan anlat koç.

talento dedi ki...

Faubert: Abi senden bişey daha istiycem ama çekiniyorum. Biliyorum çok yüklendim bu ay.

Mijatovic: Söyle koçum. Ne dedin de yapmadık? Karnını doyurduk, yatacak yer verdik, ortam bile yaptık sana, söyle sen...

her boku bilen adam dedi ki...

Faubert: aha burası ağrıyor ağbi,dün evi taşırken çekyatın ucundan tuttum..

Mijatoviç : burası mı...et kesmesi olmuş..hamlamışsın ondan.akşama bir bardak çekelim sana

PENNEARABIATA dedi ki...

bir de benden olsun

faubert: amcacım benim şey de bir sorun var sanki. göstereyim mi bak!

mijatovic: şişşt olm dur burda açma lan herkesin ortasında. gel bakim şöyle benim odaya doğru.

alengir dedi ki...

Faubert:Sağolasın abi,beni Real Madrid'e aldığınız için.

Mijatovic:Önemli değil yiğenim sen bana babanın emanetisin,sataşan felan olursa söyle!

Temur dedi ki...

Faubert: Agam kirvem olur musun?

Mijatovic: Tabi yeğenim. Hele sen bir ortaları kesmeye başla sana davullu zurnalı yapıcam düğünü.

erdal dedi ki...

faubert: ya ben böyle düsünmedim hani eglence hani galacticos oynamıyorum ben ya

mijatovic: yav evladım yapma naz yeni geldin hele bi soluklan nedir bu cosku

Vincenzo dedi ki...

faubert: hocam dün gece rüyamda gördüm ilk 11 hayal bana burda

mija: ya kıçın açıkta kalmış idmanına bak hadi

juventino dedi ki...

faubert: abi ben de ilk 11 oynayacak mıyım?
mijatovic: merak etme yiğen, ileride sen de oynarsın...

MOURINHO dedi ki...

faubert:abi bu eşorfman bir beden küçük galiba biraz sıktı da?

mijatovic:koçum seni reale aldık hala eşofman diyorsun bana.

repin dedi ki...

flaubert: abi bi gün ibrahim üzülmez gelip yerime gececek diye cok korkuyorum

mijatovic: sen onu bide bana sor

Mucoid dedi ki...

-Selamünalyeküm.
-Aleykümselam.

evladima miras bu sevda dedi ki...

mijatovic'de tam guy ritchie filmlerindeki çetenin vasıfsız iki numaralı adamı tipi yok mu?

yokoğluyok dedi ki...

f: abi cok seviyom. onsuz yapamam.
m: bosver olm ya sana kiz mi yok.

WalentinO dedi ki...

faubert:bana iş verdin,aş verdin Allah senden razı olsun abi..
mijatoviç: bundan sonra sağ kolumsun
en güvendiğim adamsın yiğidim.

Sinan Kolat dedi ki...

f: abi caktirma, bak su taraftan bacaima bi kukla tirmaniyo galiba, ya da ben kafayi yiyorum.
m: zamaninda bana da tirmanmisti bisi olmaz, sen topuna bak

Left Winger dedi ki...

faubert: ...abi öyle diyosun ama çok zor zamanlardı,şu durumda bu psikolojiyle takıma girmem çok zor bence

mijatoviç: hadiiii üzme kendi,hepsi geçti önünde yepyeni bir beyaz sayfa var,hem her şeyin ilacı zaman,sen bunlarıda aşarsın hadi bakıyim göreyim seni beni mahçup etme koçum...

CaRtMaNtR dedi ki...

F: abi gözlüklerde ışık yansıyor bir çıkarsan
M: konuşurken yüzüme bak lan roberto
F: roberto mu???
M: gastede o haberler kim çıkardı sandın koççum :D

stewie griffin dedi ki...

faubert: ya baba şuramda bi kaşıntı var gunlerdir geçmedi sen anlarsin bu işlerden bi bakıversene

mijatoviç: olmaz koçum gözlükler çıkarsa karizmayi çizeriz. hele sen biraz sabret daha geleli 3 gun oldu sanada alacam bu kaşıntı yapmayan zegna takimlardan madrid gecelerinde beraber sekicez.

marvin dedi ki...

Faubert: Abi du namaza durcam.
Mijatovic: Olm içerde mescit var girsene oraya töbe töbee..

Ah min'el aşk... dedi ki...

faubert:abi doğalgaza zam gelmiş diyorlar
mijatoviç:şşt orda dur aslanım, mafyaya giren bir daha çıkamaz!

Sinan Kolat dedi ki...

F: Abi bak bak sana bisi gostericem keh keh bak abi
M: Tabi canim, ne kadarlikti senin kontrat?