13 Şubat 2009 Cuma

GARNETT & NOWITZKI

Dostlar gerçekten daha önceki ikisinden süper diyaloglar çıktı. Hepiniz çok yaratıcısınız bu konuda. Dün gece NBA'de Boston Celtics, Dallas Mavericks'i 99 - 92 mağlup etti. Nowitzki 37 sayıyla maçın en skorer oyuncusu olmasına rağmen takımının yenilmesine engel olamamış. Görebildiğimiz kadarıyla maç içinde tansiyon da sık sık yükselmiş. Gerilimli anlardan biri de Garnett ile Nowitzki arasında, diyaloglar ise sizden...

GARNETT: ____________________________

NOWITZKI: ___________________________


* DOMENECH & MARADONA

* FAUBERT & MIJATOVIC

24 yorum:

benjcev dedi ki...

nowitzki: boba naber ya?

garnett: nolsun işte abijim, dün frensa-erjantin meçınde meradona'yı dövdüm. deve dedi bana abijim. fitbolcu olmişssin ama adam olamaişsin dedim.

nowitzki: bön dö tekrordan ergenlğe girdim abijim.

GK dedi ki...

Nowitzki:Dişinde bişey var lan

Garnett:Valla mı? hmmnmn bi daha bak bakiim gitti mi?

Giannichedda dedi ki...

garnett:lan olum lahmacun yedim maydonos kaldı laa heralde perdelemede rahatsız ediyo bi baksana beee
nowitzki:ne oluyo lan bana, aşık oldum galiba :))

Zımni İrade dedi ki...

Düello:

Garnett: Al bunu da beynine.
Nowitzki: hörö. (hölö?)

tuncaua dedi ki...

Garnett: Hey dostum! Sana beyazlar beceremez demediler mi hiç?

Nowitzki: Onu geç de,eve giderken Nutella'yla,köpüklü krema alacakmışsın bitmiş sizin evde!?

Garnett:Lan??? :S

Mehmet Aytekin dedi ki...

Garnett: Seni getiren uçağın pilotunu .ikeyim...

Nowitzki: Kırıcı oluyorsun ama.

alengir dedi ki...

Garnett:White men Can't Jump ulan!

Nowitzki:Hiç de bilem!!!

juventino dedi ki...

Garnett: dörk geçen dişçiye gittim, bak bembeyaz dişlerim...

Nowitzki: adresi ver de abi ben de gideyim. bir 20lik var anasını satayım ağzımı sitti attı.

Burak Doğan dedi ki...

KG: Sana şu pis sakalı bırakma demedim mi geçen maç! Dokununca tüylerim diken diken oluyo, savunma yapamıyom! Şeftali gibisin!

DN: Haha! Bu maç 37, diğerine 50 :D

Sinan Kolat dedi ki...

KG: Bu anam icin, bu babam icin, bu esim icin, bu siyah kardeslerim icin, bu da Martin Luther King icin!!
DN: Lan, yoksa sen......

Pasetto dedi ki...

Nowitzki:Bana öyle bakma KG.Murat Kosova demiş Nowitzki Garnetti denize döker diye..
Garnett:Yok ben biliyorum.Hep o Kaan'ın işleri bunlar.All Star haftasonu gelsinde Texasa onu bi denize dökeyim..

seanpenn dedi ki...

KG: HHHRRRRRRRR!

DN: aman çok korktumm

erdal dedi ki...

DN: la ne bakıon zenci

KG: sus dalagına sıcarım 37 attı bi de gider yapıyo

stewie griffin dedi ki...

keyci: lan tutski yan olum biraz peynir gibi adamsin müdafa yapasim gelmiyor

dörk: genetik olm yersen. heil hitler!

CaRtMaNtR dedi ki...

KG: Biz burda yabancıları sevmeyiz genç

DN: Where can I go to Sultanahmet

Baran dedi ki...

garnett: civiiiiiii

nowitzki : kıkırıkukuku

(alien vs. predator)

karakalem dedi ki...

Garnett: la süt çocuğu sabah beri kaşınıyon bi derdin varsa zöhre anaya git
Nowitzki: la küfür mü ediyon yoksa aksanınaa s...

omega dedi ki...

Garnett:Bi daha sayı atarsan yeminlen zıç.rım azına.Duydun mu lan parlak çocuk?
Nowiztki:Ama!?%^#^$/

Bellamy. dedi ki...

DN: kafanda bi tel saç çıkmış hacı

KG: hadi len, kafa mı buluyon

Honour dedi ki...

@ tuncaua

Güzeldi :)

Honour dedi ki...

GARNETT: benim buraların kralı olduğumu herkes bilir adamım.
NOWİTZKİ: Skorboard bilmiyor sanırım :)

ug skywalker dedi ki...

garnett: abe akıllı olasın

nowitzki:fakat?

FC Start dedi ki...

Garnett: You take the blue pill and the story ends. You wake in your bed and believe whatever you want to believe.You take the red pill and you stay in Wonderland and I show you how deep the rabbit-hole goes.Remember -- all I am offering is the truth, nothing more Dirk...
Nowitzki: pills...bed...wonderland...deep...hole...by the way I'm not Dirk Diggler...

selaminko dedi ki...

Garnett(org): Bacağından yesek ne olacak?

Nowitzki(uruk-hai): Ben varken imkansız. Efendi onları sağ getirin dedi.