29 Nisan 2009 Çarşamba

ERIC GERETS BIRAKIYOR

Eric Gerets Marsilya'yı bırakıyor. Ocak ayında kulübün en büyük hissedarlarından Robert Louis-Dreyfus L'equipe'e verdiği röportajda Eric Gerets'i sert bir dille eleştirmişti. Belçika'lı hoca da Fransız radyosu RTL'e yaptığı açıklamada sezon sonunda takımdan ayrılacağını söyledi. Gerets "Takımda gösterdiğim performansın şu ana kadar kötü olduğunu düşünmüyorum. Bazıları geçen yılın benim ilk sezonum olduğunu unutmuş. Takımı ilk yılımda 3.yaptım. Benden önceki sezon ligi 18.sırada bitirmişlerdi. Her nasılsa Aralık ayından sonra 3 ile 5. sıralar arasında yer aldığımız dönemde Robert Louis-Dreyfus çıktı ve bu röportajı verdi. Bana saldırmak zorunda kaldığını düşündü ve ben yaptığı açıklamaları kişisel olarak algıladım." dedi.

Gerets, Bayern Münih'e gideceği yönündeki iddiaları da yalanlıyor. Suudi Arabistan takımlarından Al-Hilal'le görüştüğünü, bunun da Marsilya'dan ayrılma yolunda elini güçlendirdiğini söylüyor. Al-Hilal'in başına geçmesi durumunda aylık 200.000 euro alacak.

Teknik direktörlüğünde 2 Belçika, 2 Hollanda, 1 Türkiye Ligi Şampiyonluğu yaşadı bu adam. Kalkar Al-Hilal takımına giderse üzülürüm gerçekten. Kimse kıymetini bilemedi, bilemiyor. Çok yazık!

8 yorum:

Unknown dedi ki...

Bu şampiyonluklara Fransa'yı da eklemek üzere. Alman ligini de iyi tanıdığını düşünürsek Bayern Münich için neden olmasın diyorum. Al-Hilal gibi anlamsız maceralara gireceğini pek düşünmüyorum.

frodo555 dedi ki...

Gidenlerin 2. 3. dönüşlerinden hiç haz etmem ama, terbiyesizlik yapılıp da haksız yere gönderilenler için geçerli değil bu fikrim. O nedenle Luce kadar Eric'e de gönlümün GS kapıları sonuna kadar açık. Haa, o gelmez ayr konu, sonuna kadar da haklıdır.

liverpoolandkop dedi ki...

Gerets, GS'ın yeni bir TD aradığını ve durumunu mutlaka biliyordur. GS'ın güçlü Fransa bağlatıları ile GS yönetimi Gerets'i düşünüyorsa ona haberi çoktan ulaştımışlardır. Gerets'in Marsilya'da ki rahatsızlığı da ortada.

ee Gerets'in Galatasaray ve İstanbul sevgisinin ne derece olduğunu da bilmeyen olmadığına göre neden tekrar dönüş hzırlıkları olmasın bu ?

Hatta anlaşma kesinleştikten sonra bile Gerets bu açıklamaları yapmış olabilir ..

bonaventure dedi ki...

haim fresco bu işin neresinde?

:)

ACY dedi ki...

yillik 2.4milyon euro icin gidilmez arabistana lyonun tahtini devirip yerden aldigi takimi tepeye cikarip cihanli orhan akli kadroyu sampiyon yapabilen bi adam cok daha iyi yerlere layik =)

jose dedi ki...

Bu Marsilya yönetiminde hiç kafa yok sanırım.Bu adamı tutmak ıcın elınden gelenı yapmaları lazım ama şu duruma bakın..

Cidden hakkı verılmıs bır adamsın GeretS

KaMeSa dedi ki...

Adamin icinde uhde kaldi tabi, Galatasaray kovduktan sonra adam bu sefer de fransada tarih yazip bu sefer ben kendim birakacam demistir...Kiymetini bilemedik ne yazik ki,Galatasarayin son dakika sampiyonlugundan sonra yedek kulubesinin yaninda sampiyonluk purosu icisi hala gozumun onundedir...

zuber dedi ki...

gönderilmesi büyük hataydı...cihan orhan ak ve şampiyonluk şaka gibi gelirken gerçeğe dönüştürmüştü.inamotoyla sabriyle şamp. liginde mücadele verdirdiler.gönderince de gelsin servetler lincolnler linderothlar baroslar.umarım döner ve üst düzey oyuncularla daha fazlasınıda yaşarız