30 Nisan 2009 Perşembe

HİÇ KOMİK DEĞİL!

Dünkü M.United-Arsenal maçından bir kare. Old Trafford tribünlerinde bir M.United'lı tulum giyip, maske takmış. Hasta falan olmadığını(aklında varsa bilemem) söyleyelim, maksadı Arsenal'in Meksika'lı futbolcusu Vela'ya ve diğer Arsenal'lilere gönderme yapmak. Haberlere göre 1 hafta kadar önce Vela'nın Meksika'dan arkadaşları O'nu ziyarete gelmişler ve Arsenal'in antrenmanını da izlemeye gitmişler. Arsene Wenger de salı günü Vela'ya evde kalmasını ve test yaptırmasını söylemiş, dünkü maçın kadrosuna da almamıştı. Test yaptıran Vela'da herhangi bir virüse rastlanmadığını ve dün sabah takımla birlikte Manchester'a gittiğini de ekleyelim. Bu arkadaşa da Allah korusun ama bir gün gerçekten o maskeyi takmak zorunda kalırsın diyelim. Meksika'da ilk olarak ortaya çıkan ve yavaş yavaş tüm Dünya'ya yayılan domuz gribinden dolayı şu ana kadar 200 civarı insan hayatını kaybetti. Birileri yakında ilacını sürer(!) piyasaya ama hadi neyse!!!

7 yorum:

Genç Arsenal dedi ki...

bu ırkçılıktan da rezil bir durum.

yok artık leBron james dedi ki...

hastalıkla dalga gecenide ilk kez görüyorum.gercekten büyük rezillik.ayrıca diğer manu taraftarlarının tepki koymaması da olmamıs

Adsız dedi ki...

la gazetta'da görmüştüm bugün büyük foto arıyorum sabahtan beri ellerine sağlık Ali abi :D

ACY dedi ki...

cok yaki$mi$ man. u. taraftarina..

Fabio Luciano dedi ki...

@clean shit

aynen dostum.

venezia dedi ki...

manu taraftarına ; ben sana şampiyon olamazsın demedim insan olamazsın dedim !! diyesi geliyor bu bünyenin..

mell dedi ki...

mehmet akif söylemiş, medeniyet dediğin tek dişi kalmış canavar.