28 Nisan 2009 Salı

JEFFERSON MONTERO

İspanya'da ve Avrupa'da umduğunu bulamayan Villarreal transfer çalışmalarına başladı. Ekvador'un Independiente del Valle takımında oynayan 19 yaşındaki orta saha oyuncusu Jefferson Montero'yu 5 yıllığına renklerine bağladılar. Bu transferi duyunca şaşırdım açıkçası. Çünkü Villarreal Montero'yu Real Madrid'in elinden kaptı aslında. 2007'den beri Real'in Ekvador'lu futbolcuyu izlediği ve sözleşme imzalayacağı söyleniyordu. Hatta bundan 1 ay önce işin sadece Montero'nun Madrid'e gidip imza atmasına kaldığı duyurulmuştu. Son 1 ayda ne değişti de Montero Villarreal'e imza attı onu bilemiyorum. Bilseydim zaten ...!

1 yorum:

mell dedi ki...

montero ile konuştum haberler iyi. bana real madridte oynayamazsın dediler villareal gibi iç sıkan takımda oynarsın deyince, üçüne beşine bakmadım çaktım imzayı dedi.
ben de ekvadorca hayırlı olsun koç diye ekledim =)

villareal artık biraz daha skor değiştirebilecek, daha isimli adamlara yönelmeli. senna da yaşlandı, iyiden iyiye vasatlaşıyor kadroları